Forum Zero
ForumZero

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - cagil35

Sayfa: 1 ... 3 4
52
İddia Bölümü / İDDiA NASIL OYNANIR!!!
« : 06 Eylül 2009, 03:40:18 »


 İddaa (Sonuç Tahmini Bahis Oyunu) program üzerinde ilgili  haftanın maçlarına bakılmak suretiyle kupon üzerinde tahminde bulunulan oyun tipidir.
Program ile ilan edilen karşılaşmalar kupon üzerinde futbol karşılaşmasının maç sonucunu veya ilk yarı ile birlikte maç sonucunu tahmin etmek suretiyle işaretlenerek oynanır.



Iddaa®’ nın Havuz Oyunları’ndan farkı

Havuz oyunlarından en büyük farkı:
– Oyuncunun önceden doğru tahminde bulunması sonucunda kazanacağı miktar bilmesi,
– Oyuncunun havuzda biriken toplam para ve kazanan sayısından bağımsız olarak para kazanması,
– Birçok maçtan oluşan bir listeden seçim yapılabilme imkanın bulunması,
– Her gün oynanabilmesi,
– Maçların Türk ve Yabancı liglerden seçilmesi.
 
 
Bahse girerim, şıp diye anlıycan!

Çünkü İddaa oynamak çok kolay. İddaa’yı oynayabilmek için önce bayiden Program alıyosun. Hangi maçlar var? Kuponda işaretlenmesi gereken maç kodları ne? Maçların sonuçları ne kadar kazandırır? gibi sorularına cevabı bu Program’da buluyosun. Oyunu kuponu doldurup, bayilerdeki makineye okutarak oynuyosun. Kazanmak için de oynadığın maç kadar doğru tahminde bulunmalısın. Program’a bakarak, 2 farklı İddaa oyununu oynayabiliyosun. Biz onlara “Maç Sonucu Oyunu”, “İlk Yarı / Maç Sonucu Oyunu” diyoruz. Bahse girerim, bunların nasıl oynanacağınu da merak ediyosun. O zaman devamını dikkatlice okuyosun.

  Maç Sonucu Oyunu

Maç Sonucu Oyunu’nda, maçların sonucuna dair tahminler yapılır. Bu oyun için 3 olası sonuç bulunmaktadır.

– Ev sahibi takımın kazanması "1".
– Deplasmandaki takımın kazanması "2"
– Beraberlik “0”

Kuponda, programda belirtilen “Minimum Bahis Sayısı”na uygun olarak Maç sonucu Oyunu tahminleri işaretlenir. 1, 0 veya 2 sonuçlarından biri veya en çok ikisi işaretlenebilir.


Maç Sonucu Oyunu için en az 4, en fazla 15 tahminde bulunulmalidir. Minimum Bahis Sayisi alaninda hiçbir rakam belirtilmedigi taktirde Maç Sonucu Oyunu için en az 4 tahminde bulunulmasi gerekmektedir.



Oyuncu, 500.000 TL öder. Tüm tahminlerini doğru bildiği taktirde;

Kolon bedeli x Kolon bahis oranı tutarında kazanç elde eder.

Tahminler Bahis Oranları
121 5,00
131 2,75
443 3,20
546 4,20
Kolon bahis oranı: 184,8

Toplam Kazanç:
500.000 TL x (5,00 x 2,75 x 3,20 x 4,20) = 92.400.000 TL
500.000 TL x 184,8 = 92.400.000 TL

Hatırlatma: Çifte Şans, Maç Sonucu Oyunu’nda kullanılan bir özelliktir. Çifte Şans’ın kullanılabilmesi için, bir bahis satırında en az iki seçeneğin işaretleniyor olması gerekiyor.
 

İlk Yarı / Maç Sonucu Oyunu


Maç sonucuyla birlikte ilk yarı sonucu da tahmin edilir. İlk Yarı / Maç Sonucu Oyunu’nda 9 tane çıkabilecek sonuç bulunmaktadır.

“1/1”, “0/1”, “2/1”, “1/0”, “2/0”, “0/0”, “2/2”, “0/2”, “1/2”

Örnek
1 / 0
İlk yarı sonucu Maç sonucu
Ev sahibi takımın ilk 45 dakikayı galip bitirmesi:"1“ Maçın sonucunun berabere bitmesi: “0”

İştirakçi, öncelikle oynamak istediği maçın kodunu, kuponun sol tarafına işaretler.
Tahminlerini ise kuponun sağında bulunan tahmin alanında hem İlk Yarı hem de Maç Sonucu bölümünde 1, 0, 2 olarak belirtilen kutucuklara işaretler.

İlk Yarı / Maç Sonucu Oyunu için en az 2, en fazla 15 tahminde bulunulmalıdır. Minimum Bahis Sayısı alanında hiçbir rakam belirtilmediği taktirde İlk Yarı / Maç Sonucu Oyunu için en az 2 tahminde bulunulması gerekmektedir.




Oyuncu 500.000 TL öder. Tüm tahminlerini dogru bildigi taktirde;

Kolon bedeli x Kolon bahis orani tutarinda kazanç elde eder.

Tahminler Bahis Oranları
121 13,00
131 27,50
Kolon bahis oranı: 357,50

Toplam Kazanç:
500.000 TL x (13,00 x 27,50) = 178.750.000 TL
500.000 TL x 357,50 = 178.750.000 TL

Hatırlatma: Ilk Yari / Maç Sonucu Oyunu için tahmin alaninda en fazla bir seçenek isaretleyebilir.
 

Çifte Şans

Bir bahis satırında iki tahmin yapıldığı taktirde, kupon fiyatı artacaktır. Eğer, iki seçenek de işaretlenerek kazanma şansı artırılmak isteniyor ancak kupon fiyatının artmaması tercih ediliyorsa; kuponda ilgili bahis satırında iki seçenek ve hemen altındaki “Ç” kutucuğu işaretlenir. “Ç”, Çifte Şans kelimesinin kısaltılmışı olup, İştirakçinin kazanma şansını artırmasına yönelik bir özelliktir. Ancak, karşılığında alınılacak oranlar farklı olup, bu oranlar Program’da, “Çifte Şans” bölümünde yer almaktadır.




Misli

Misli alaninda maksimum 3 adet rakami isaretleyebilen Istirakçi, isaretlemis oldugu sayinin çarpimi kadar, hem bahsini hem de kazancini katlar. Bu örnekten de anlasilabilecegi gibi, IDDAA® kupon fiyatini artirabilmek için Misli kullanmak gerekmektedir.




Misli alaninda maksimum 3 seçenek isaretlenebilir. Eger Istirakçi, Misli alaninda 5’i isaretlerse, kolon bedeli ve kazanci da 5 ile katlanacaktir. Oyuncu, hem 2 hem de 3’ü isaretlerse, kolon bedeli ve kazanci da bu iki seçenegin çarpimi kadar katlanacaktir. 2 x 3 = 6.



İştirakçi, Misli alanında “100” ü işaretler ve oyuna 50.000.000 TL ödeyerek katılır.

Tüm tahminlerini doğru bildiği taktirde;

Kolon bedeli x Misli x Kolon bahis oranı tutarında kazanç elde eder.

Tahminler Bahis Oranları
121 5,00
131 2,75
443 3,20
546 4,20
Misli : 100
Kolon bahis oranı: 184,8

Toplam kazanç:
500.000 TLx100 x (5,00 x 2,75 x 3,20 x 4,20) =9.240.000.000 TL
500.000 TL x 100 x 184,8 = 9.240.000.000 TL
Dikkat: Eğer İştirakçi, Misli alanında 5’i işaretlerse, kolon bedeli ve kazancı da 5 ile katlanacaktır. İştirakçi, hem 2 hem de 3’ü işaretlerse, kolon bedeli ve kazancı da bu iki seçeneğin çarpımı kadar katlanacaktır. 2 x 3 = 6.

  Sistem

Sistem alanı kazanma şansını artırmak için kullanılmaktadır. Bir diğer deyişle İştirakçiye, hata yapma şansı tanımaktadır. İştirakçi, 5 adet tahminde bulunup Sistem bölümünde 4’ü işaretlerse; (5 adet doğru tahmin tutturamamış olsa bile) 4 doğru tahminde bulunduğu zaman en az bir adet kazanan kolonu ortaya çıkarma şansına sahip olacaktır.

Önce tahminlerini işaretleyen İştirakçi ; sonrasında kupon üzerinde işaretlediği tahmin sayısından en az 1 sayı fark olmak suretiyle sistem alanını işaretlemelidir.



İştirakçi, 5 tane Maç Sonucu tahmini yapar.
İçerisinde 4 tane maç olan toplam 5 kolon üretilir ve İştirakçi 2.000.000 TL öder.

Sistem alanında 4 işaretlendiği için, Oyuncunun en fazla 1 tane yanlış tahmin yapma şansı vardır. Bu durumda, 4 tane doğru tahmini olursa, herhangi bir kolon kazanan kolon olacaktır.
Sistem alanında 4 işaretlendiği için, Oyuncunun en fazla 1 tane yanlış tahmin yapma şansı vardır. Bu durumda, 4 tane doğru tahmini olursa, kazanacaktır.

Tahminler Bahis Oranları
121 5,00
131 2,75
443 3,20
546 4,20
324 4,70
Sistem: 4
Kolon bahis oranı: 271,4

İştirakçi, herhangi bir maçın tahminini doğru yapamasa bile, Sistem alanında 4’ü işaretlemiş olduğu için, 4 maçın tahminini doğru yaptığında kazanacaktır.

Toplam Kazanç:
500.000 TL x (5,00 x 2,75 x 4,20 x 4,70) = 135.700.000 TL
500.000 TL x 271,4 = 135.700.000 TL;

Sistem Tablosu



Banko

Eğer, İştirakçi sistem oynarken işaretlediği tahminlerinden biri (veya birkaçının) “garanti” olduğuna inanıyorsa, kupon üzerinde ilgili bahsin “B” (BANKO) kutucuğunu işaretleyebilir. İştirakçi, sistem alanını işaretlemek için, Banko olarak işaretlediği tahmin(ler)in haricindeki tahminler üzerinden değerlendirme yapmalıdır.

Bu durumda, garanti maçı kullanarak sistemli oynarken daha az kolon üreten iştirakçi, ekonomik davranmış olur. Ancak, Banko’nun doğru bilinememesi durumunda bahis yatacaktır.

İştirakçi, 6 adet tahminde bulunup, 1 adet Banko maç işaretleyip, kalan 5 maç için Sistem bölümünde 4’ü işaretlerse (5 maç tahmininden 4’ünü doğru bilmesi şartı) her kolonda İştirakçinin belirttiği Banko tahmin ve sistem alanında işaretlemiş olduğu 4’lü maçlar içeren kolonlar oluşacaktır. Kısaca, 1’i Banko tahmin olmak üzere 5 maç tahmini içeren kolonlar üretilecektir. Burada öncelikli olarak Banko olarak işaretlenen maçın doğru tahmin edilmiş olması , bunu takiben de en az Sistem alanında işaretlenmiş olan sayıda maçın doğru tahmin edilmesi gerekmektedir.

Banko’nun avantajı: Sistemli oynamak isteyen iştirakçiler için kuponda çok güvendikleri bir maça “banko” oynayarak, sistem oynanarak üretilen kolon sayısı azalmış olacaktır.




5 adet maç tahmini yapılır.
Bunlardan 1 adet maç tahmini “B” kutucuğu işaretlenerek (Banko seçeneği) bu tahminin sistem sayesinde oluşacak tüm kolonlar içinde yer alması sağlanır.
Banko haricinde kalan maç tahminleri için Sistem alanında “3” işaretlenir.
İştirakçi, 4 kolon üretir ve 2.000.000 TL öder.

Tahminler Bahis Oranları
121 # 5,00
131 2,75
443 3,20
546 4,20
111 2,60
Sistem: 3


İştirakçi, 121 numaralı banko maçını doğru tahmin etmiş. Sistemli olarak oynadığı diğer tahminlerinden 111 numaralı maç tahminin doğru yapamadığı halde, Sistem alanında 3’ü işaretlemiş olduğu için, diğer 3 maç tahminin doğru yapılmış olması bir kazanan kolon olması için yeterlidir.

Toplam Kazanç:
500.000 TL x (5,00 x 2,75 x 3,20 x 4,20) = 92.400.000 TL
500.000 TL x 184,8 = 92.400.000 TL

SizLer İçin AraşTırDık Bulduk...







 #kupa# #kupa# #kupa# #kupa# #kupa# #kupa#
 
 
 

53
BöyLe KorkUnç Bir Şey Yok..!









 #hehehee# #hehehee# #hehehee# #hehehee# #kupa# #kupa# #sevincli# #sevincli#

54
Gündem & Son Dakika / Bagajdan 45 kilo esrar çıktı
« : 06 Eylül 2009, 03:16:04 »
ŞANLIURFA’nın Siverek İlçesi’nde, durumundan şüphelenilerek durdurulan otomobilin bagajında 45 kilo esrar ele geçirildi. Otomobil sürücüsü 30 yaşındaki Göksel Sürmeli tutuklanarak cezaevine konuldu.

Dün akşam saatlerinde devriye gezen polisler, Selimpınar Mahallesi’nde durumundan şüphelendikleri 01 KG 181 plakalı otomobili durdurdu. Polis, evraklarını incelediği sürücüsü Göksel Sürmeli’nin tedirgin davranışlarından şüphelenerek araçta arama başlattı.

Yapılan aramada bagajda siyah bir poşetin içerisinde 45 kilo esrar bulununca, Sürmeli gözaltına alındı. İlçe Emniyet Müdürlüğü’nde yapılan sorgulamasında aynı suçtan sabıkası bulunduğu saptanan Sürmeli, işlemlerinin tamamlanmasının ardından sevk edildiği adliyede tutuklanarak cezaevine gönderildi.
 #kupa# #kupa# #kupa# #kupa#

55
Haftanın Tartışma Konusu / Türküye'nin Simgesi
« : 06 Eylül 2009, 03:09:33 »
Atatürk OlabilirMi  #desteklemek2#  #desteklemek2#

56
Oyun Hileleri / CouNter StriKe Hile..!
« : 06 Eylül 2009, 03:04:28 »
[hide]Oyun esnasında " tuşuna basıp konsolu açın ve aşağıdaki hile kodlarını girin. Bu hilelerin bazıları sadece sunucunun bulunduğu makinede, bazıları ise sadece bot'ların olduğu oyunda çalışacaktır.

sv_cheats 1 - Hile modunu aktif hale getirir
bot_sniper_only - Bot'ların sadece sniper almasını sağlar
bot_knives_only 1 - Bot'ların sadece bıçak kullanmasını sağlar
cl_levellocks 16382 - Tüm kesilmiş sahneleri açar
notarget - Görünmezlik verir
noclip - Duvarlardan geçebilmenizi sağlar
god - Ölümsüzlük verir
bot_kill - Tüm bot'ları öldürür
bot_goto_mark - Bot'ların belli bölgelere gitmesini sağlar
bot_zombie 1 - Bot'ların hareket etmemelerini sağlar
bot_difficulty - Bot'ların zorluk seviyesini değiştirir
bot_pistols_only - Bot'ların sadece tabanca kullanmasını sağlar
restart - Skor kaybettirmeden haritaya restart atar
sv_gravity <-999-999999> - Yerçekimini değiştirir
+reload - Otomatik reload yapmanızı sağlar
-reload - Otomatik reload hilesini kaldırır
sv_clienttrace 999999999 - Her vuruşun hedefini bulmasını sağlar (Hileyi kapatmak için değeri 1'e getirin)
cl_forwardspeed <0-999> - İleriye gidiş hızını ayarlar
cl_backwardspeed <0-999> - Geriye gidiş hızını ayarlar
cl_sidespeed <0-999> - Yana gidiş hızını ayarlar
changelevel <harita adı> - Haritayı değiştirir
Mp_c4timer <-1000-1000> - C4'ün patlama süresini değiştirir
 #kupa#  #kupa# #kupa# #kupa#[/hide]

57
PayLaşım İçin  #tşk355#
İyi İş #desteklemek2# #alkıslamak#

Sayfa: 1 ... 3 4